tag:blogger.com,1999:blog-8298937117501863131.post6265786966397997057..comments2022-03-24T09:33:56.574+02:00Comments on Είσαι και δάσκαλος!: Σχολική εφημερίδα: Ρουτίνα ή δημιουργική διαδικασία; (Ι)Μεντεσίδης Γιάννηςhttp://www.blogger.com/profile/07015864773817200848noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-8298937117501863131.post-33457366967961082002013-03-11T20:33:45.478+02:002013-03-11T20:33:45.478+02:00Γεια σου, Οδυσσέα. Λέω πως δούλεψε.
Τα κέρδη στην ...Γεια σου, Οδυσσέα. Λέω πως δούλεψε.<br />Τα κέρδη στην αρχή συνήθως φαίνονται θολά κι είναι πολύ εύκολο να δημιουργηθεί κλίμα απογοήτευσης.Όμως με ρωτάς τώρα που ήδη βρισκόμαστε στην πορεία για το δεύτερο φύλλο. Ομολογώ ότι τούτη τη στιγμή είμαι πιο σίγουρος για τα οφέλη. Φωτογράφοι, σκιτσογράφοι, υπεύθυνοι σελίδων κι όλοι οι άλλοι ρόλοι είναι ένα καλός τρόπος να οργανώσουμε τη δουλειά μας.Τώρα ο καθένας έπρεπε να επικοινωνήσει με τους υπόλοιπους για να πετύχει το έργο το οποίο είχε αναλάβει.Η συνεργασία, η επικοινωνία με σκοπό, η ανταλλαγή απόψεων αλλά κι άλλες δράσεις στο πλαίσιο των ομάδων δίνουν νόημα. Οι ρόλοι δεν είχαν στεγανά κι ένα φωτογράφος κάλλιστα δάνειζε τις ιδέες του σε ένα ιστόγραμμα ιδεών για ένα θέμα που θα γραφόταν, αν τον ενδιέφερε. Το ότι είναι φωτογράφος δε σημαίνει ότι δεν προσφέρει στην ομάδα τίποτα άλλο πέρα από φωτογραφίες..Συχνά,για παράδειγμα, έγραφε στο word τα έτοιμα κείμενα.Ο σκιτσογράφος έπρεπε για παράδειγμα να επικοινωνήσει με την ομάδα που έγραψε το κείμενο ώστε να πάρει γνώμη για το τι ακριβώς θα ήθελαν να σκιτσάρει, ή ακόμη και να διαβάσει το κείμενο μόνος του και να αποφασίσει.Κύριο μέλημά μου να κινητοποιήσω κυρίως τους μαθητές που δύσκολα θα δουλέψουν(είτε με μαθησιακές δυσκολίες είτε για άλλους λόγους).Γιατί στους υπόλοιπους τα οφέλη(παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου)φαίνεται πως είναι μεγαλύτερα. <br />Είναι δύσκολο εγχείρημα ομολογουμένως...με εντάσεις,πολλές. <br />Σήμερα όμως όταν πήραν στα χέρια τους την έντυπη μορφή της...<br /> Θα επανέλθω με το δεύτερο μέρος όπου θα προσπαθήσω να περιγράψω τον τρόπο που δουλέψαμε(πώς γράφανε, πώς επικοινωνούσανε,πώς διαλέγανε θέματα,πότε το θέμα ήταν έτοιμο για δημοσίευση,κ.α.,)<br />Μεντεσίδης Γιάννηςhttps://www.blogger.com/profile/07015864773817200848noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8298937117501863131.post-17659141077644433272013-03-11T19:31:51.650+02:002013-03-11T19:31:51.650+02:00Γεια σου, Γιάννη.
Μια μικρή ερώτηση: Δούλεψε;
Ρω...Γεια σου, Γιάννη.<br /><br />Μια μικρή ερώτηση: Δούλεψε;<br /><br />Ρωτάω, γιατί όταν πριν από χρόνια είχα δοκιμάσει να φτιάξω μια σχολική εφημερίδα δεν ενθουσιάστηκα από το αποτέλεσμα. Για παράδειγμα οι ομάδες «φωτογράφοι», «σκιτσογράφοι», «υπεύθυνοι σελίδων» κέρδισαν κάτι σε σχέση πάντα με τους <b> γλωσσικούς στόχους </b> του αναλυτικού προγράμματος; Οι υπόλοιποι μαθητές;Γιάννης Μιχαηλίδηςhttps://www.blogger.com/profile/15567542450545984862noreply@blogger.com